Paula Schulz

Lelystad |

Ik wil even laten weten dat ik ontzettend blij ben met topper Alice. Vanaf het eerste bezoek voel ik me gehoord en serieus genomen. Wat ik vooral waardeer, is het enorme geduld dat er altijd voor mij wordt genomen. Ik kom altijd binnen met een hartslag van 180 (omdat mijn lieverds mijn alles zijn) en zij weet mij met humor weer rustig te krijgen. Geen enkele vraag is te veel en alles wordt rustig en duidelijk uitgelegd.

Daarnaast is haar liefde voor dieren in alles merkbaar. Ze werkt met veel zorg, aandacht en deskundigheid, waardoor mijn lieverds zich op hun gemak voelen en de best mogelijke behandeling krijgen. Het is een geruststellende gedachte om te weten dat mijn lieverds in zulke goede handen zijn.

Super bedank voor je betrokkenheid, het geduld (vooral met mij) en de uitstekende zorg. Beloof me dat je nooit naar een andere praktijk gaat (anders ga ik mee).